Kundeindsigt

Kundeindsigt nøglen til succes

Jeg ser stor værdi i data og at arbejde strategisk med indsigt i kunderne. Jeg har med andre ord en stor passion for kundeindsigt, som jeg har skrevet en del artikler omkring. Dette er blevet til en e-bog om kundeindsigt. Nedenstående er nogle af kapitlerne fra min bog.

 

Kunden har magten

Anne / Posted on 5. apr. 2018 12.07

Flere og flere virksomheder oplever i takt med digitaliseringen, at kunden har magten. De har taget en stor del af beslutningsprocessen I egen hånd og…

Hvordan opnås kundeindsigt!

Anne / Posted on 22. okt. 2018 13.35

I dette indlæg giver jeg mit bud på, hvilke metoder der kan anvendes til at blive klogere på kunderne, samt et indblik i det mest anvendte værktøj,…

A/B Splittest

Anne / Posted on 22. okt. 2018 14.46

A/B Splittest er en metode der benyttes til at teste to versioner eller variabler op mod hinanden, for at teste hvilken version/variabel der fungerer…

Usability test

Anne / Posted on 22. okt. 2018 15.14

Søgeordsanalyse

Anne / Posted on 22. okt. 2018 15.40

Metoder til at få indsigt i hvilke søgeord kunderne anvender Der er flere metoder til at finde frem til de gode søgeord/søgefraser. Benyt Google…

Forstå Kundernes mindset

Anne / Posted on 22. okt. 2018 16.36

De fleste virksomheder med respekt for sig selv, har selvfølgelig segmenterede og opdelt potentielle kunder i målgrupper. Men desværre er det ikke så…

Kundeindsigt og personas

Anne / Posted on 22. okt. 2018 17.08

Har din virksomhed planer om at arbejde med content marketing, kan det være en rigtig god ide at få udarbejdet nogle personas. Med en persona får du…

Mail

freelancer@aschwalbe.dk

Telefon

+45 30661332

Adresse

Fyllestedvej 44, 5463 Harndrup

Top